luni, 5 aprilie 2010

Michael..will you be there..



Cuprinde-ma asemeni raului Iordan si atunci iti voi spune
Tu esti prietenul meu / Ingrijeste-te de mine ca si cum mi-ai fi frate

Iubeste-ma ca o mama / VEI FI ACOLO ?

Cand sunt trist , spune-mi , / Ma vei imbratisa ?
Cand gresesc , ma vei corecta ?
Cand ma voi pierde , / Ma vei gasi ?
Dar ei mi-au spus ca un barbat trebuie sa fie increzator
Si sa mearga cand nu mai poate / Si sa lupte pana la capat
Dar eu sunt numai o fiinta omeneasca.

Toata lumea incearca sa ma controleze
Pare ca lumea are un rol pentru mine
Sunt atat de confuz / Imi vei arata calea
VEI FI ACOLO pentru mine
Si iti va pasa suficient pentru a ma suporta ?

Cuprinde-ma , arata-mi ,
Culca-ti capul incetisor / Gentil si curajos
Du-ma acolo / Sunt doar o fiinta omeneasca

Du-ma , du-ma / Du-ma curajos
Gentil si incet / Du-ma ACOLO
Eu sunt doar o fiinta omeneasca

Singuratic
Cand sunt infrigurat si singur
Avand nevoie numai de tine
Iti va mai pasa ? / VEI FI ACOLO ?

Salveaza-ma
Impaca-ma si scalda-ma
Vorbeste-mi cu blandete
EU VOI FI ACOLO
DAR TU VEI FI acolo ?


Inalta-ma
Ridica-ma cu grija
Sunt istovit si dezamagit
Stiu ca tu esti ACOLO
Dar iti mai pasa ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu